trečiadienis, birželio 24, 2009

Vaidinės (:

Nusimato daug rašymo, nes per vakar nutiko daug visokių malonių ir ne itin malonių dalykėlių, kuriais norėčiau pasidalint su visais :
  • važiuojant į Alytų aplenkiau tokį vyruką, kuris per lėtai vilkosi. Va tada ir užvirė žmogui kraujas : spustelėjo gazo padelą, pradėjo pypint, drebtelėjp toookį piktą žvilgsnį, kad pasigailėjau gimusi ir... aplenkė ;DD
  • sugėdinom vaikinuką sankryžoj, kad tas net veidą užsidengė ir nežiūrėjo į mus ;D
  • gavau sms'ą iš egzaminų centro : „Abituriento ********** rezultatai : IM 0“. Jau kaip persigandau. Pirma mintis atplaukė į galvą, kad neišlaikiau anglų, o tik vėliau susiprotėjau, kad IM - tai istorijos mokyklinis. Logiškai galvojant, aš jo ir negalėjau išlaikyt, nes net nenuvykau į jį ;DD
  • paaiškėjo, kad nereikės man mokėt jokios baudos dėl to istorijos egzamino :)
  • šventėm Vaidines : gavau gėlyčių, žmonės nupynė man vainiką - žodžiu buvau dėmesio centre ;DD O po to kažkaip su Agne prikibom prie to Simo grupioko. Jaučiu žmogus pagalvojo, kad mes nesveikos ;D Galiausiai, kai visi žmonės išsiskirstė ir miegot likom aš, Neringa, Sinita, Rimvydas ir Lukas.
  • pavažinėjau miškais aplink Alovę su Neringa ir Sinita. Prisižiūrėjom visokių piktų miškinių ;D Atgal važiavau viena ir kas keisčiausia - nepasiklydau ;DD
  • grįžus ilgai miegojau. Jaučiu, kad gerai miegosiu ir naktį ;D
Ačiū už atention ;) Myliu, bučiuoju ir iki ! ;D

Skyders - Ant alaus.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą