ketvirtadienis, birželio 11, 2009

Kapoju dienas for free (;

Pirmajai mano dienos daliai skirkime mažiau laiko, nes per ją nieko tokio doro ir neįvyko. Na nebent tai, kad Vaida pagaliau prisivertė nusiplaut Megę (oi, aš ją tikrai plausiu, kad ir kasdien... Kur gi ne ;D ). Nes šiaip tai, kadangi aš esu vaikas optimistas (na dažniausiai), tai vis tikiuosi, kad purvas pats atšoks nuo vargšės mašinytės. Neeee, taip nebūna. Net mano pasauly. Velnias ;//

Gerai, kad bent antroji mano dienos dalis (supjaustykim į gabalus Vaidos dienas pavirtusias į vabalus) buvo žymiai turiningesnė. Taigi taigi, vis dėl to nuvažiavom paklausyt Prano į jaunimo centrą. Paminėsiu sau tą taip patinkantį žodį - buvau apsipatenkinus tai, ką girdėjau. Šiaip tai jau seniai buvau susivokus, kad klasėj turim talentą (ypač man tas talentas labai patiko per paskutinio skambučio party, kai lauke vidurnaktį traukėm dainas su mano gitara, jo pirštais ir super gabiu 4g klasės choreliu bei tąkart, kai visi susirinkom po lietuvių egzo prie ketvirtos maudyklės), bet šiandien tas susižavėjimas dar labiau pastiprėjo. Pranai, Tu šaunuolis (;

O ryt... Kas manęs laukia ryt ? Daržai arba Alytaus dienos. Kažkodėl numanau, kad ir vėl nugalės daržas, nes jau ir taip man vis pavyksta nusimuilint nuo to žemėto ir žolėto reikalo. However, bent nugarą nudegsiu ;D

Daughtry - Feels Like Tonight.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą