penktadienis, birželio 12, 2009

Daržo dienos'09 tikriausiai jau baigsis (happy)

Tai va, pranašystės iš vakar dienos įrašo išsipildė nevisai pilnai, nes:
  • TAIP, aš dieną praleidžiau (nu dar ir toliau eisiu leist) darže;
  • NE, nugaros nenudegiau, nes šiandien kažkokia apsiniaukus diena.
Bet man visai pė iks (sun)

Dienos pabaigoj planuoju PAGALIAU susidaryt tą savo stojimų sąrašą su KUR STOTI 2009 pagalba (eilė nusidriekus skolintis šito good leidinuko, bet kol pati nieko iki galo nenusprendus - niekam skolint neketinu. Cha cha cha, skrudžė aš ;D ), nes vakar Lukas paskojo, kad šitą reikalą jau sutvarkė, taigi nusprendžiau, kad ir man jau būtų oats laikas bent tą sąrašiuką susidaryt ir atsidėt 200 Lt įmoką.

O paskui ketinu atsijunkt ir toliau sapnuot savo durnus sapnus (apelsinų tyrinėjimo verslas, tėtės juoda sportinė mašina ir leidimas man ją vairuot, Mažeikos šokimas pro langą, gyvenimas su kažkuom virš Svaidos ir pan.).

P.S.: Prisigėriau aš to nuostabaus dalyko (braškių + rūgštaus pieno plakinys) ir dabar galvoju kaip gera gyvent ! ;D

Skamp feat. M.Mikutavičius - Coming to Your Town.mp3



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą